قالبسازی 1400

خدمات cncفرز و cnc تراش

خدمات cnc فرز و cnc تراش/ گروه صنعتی1400

قطعه‌سازی با دستگاه‌های cnc تراش و فرز CNC موجب تولید قطعات با کیفیت در زمان کم می‌شود. از ‌آن‌جایی که کنترل و هدایت هد ماشین‌آلات سی ان سی  توسط دستگاه های کامپیوتری و اتوماسیون ابزار دقیق صورت ‌می‌گیرد؛ بنابراین عملیات برش و تراش با دقت و ظرافت انجام می‌شود؛ البته مهارت کاربر و تکنولوژی دستگاه CNC نیز نقش مهمی در ساخت و تراش دارد.

دستگاه کنترل عددي (Computer Numerical Control)  یا دستگاه سی ان سی ( cnc ) چیست ؟ ماشینی است که میتوان به کمک آن به سرعت قطعاتی با اندازه‌های دقیق از فلز یا چوب و … را بطور خودکار ماشینکاری کرد . بدین صورت که شکل این قطعات از پیش توسط یک برنامه مشخص می‌شود و این دستگاه بر اساس نقشه کامیپوتری قطعه مورد نظر را تولید می کند.

این دستگاه ها که در اوایل دهه 50 میلادی ظهور کردند، می توان در صنایع بسیار زیادی استفاه کرد. ماشین فرز cnc انواع بسیار گوناگونی دارد که هر کدام عملکردی مخصوص به خود دارند. در این دستگاه ها که توسط کامپیوتر هدایت می شوند ابتدا طرح مورد نظر را تولید کرده، در کامپیوتر آن طرح را به صورت جی کد (سه محورافقی(X)، عمودی(Y) و عمقی (Z)) در می آوریم و پس از قرار دادن قطعه مورد نظر، دستگاه آن طرح را بر روی قطعه انجام می دهد.

خدمات cnc فرز و cnc تراش

گروه صنعتی 1400 علی رغم ساخت قالب ها و تویی قالب های ظروف یکبار مصرف برای رضایت مشتریان خود کلیه خدمات سی ان سی فرز و سی ان سی تراش را هم انجام می دهد و به خاطر انجام کار با دقت و سرعت بالا و به حداقل رساندن ضریب خطا کلیه خدمات را با ماشین آلات پیشرفته و دستگاه های cnc فرز و cnc تراش انجام می دهد. برخی از مزایایی که باعث شده است برای ارائه خدمات به شما عزیزان فقط از دستگاه های فرز cnc و تراش cnc  استفاده کنیم و از فرز سی ان سی و تراش سی ان سی دستی خود داری کنیم عبارتند از :

  • ماشین فرز CNC حرکت خود را توسط کنترل کننده عددی کنترل می کند که ماشین کاری او را دقیق تر می کند. دستگاه فرز دستی با عملیات دستی کار می کند. نتیجه این است که خطا بسیار بزرگ است.
  • از آنجایی که ماشین های فرز CNC از برنامه ریزی کامپیوتری استفاده می کنند، حتی اگر قطعات زیادی تولید کنند، اندازه و سطح آنها یکسان است، ماشین های فرز دستی نمی توانند این کار را انجام دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله تفاوت بین دستگاه فرز cnc و دستگاه فرز دستی مراجعه کنید.

 

خدمات cnc فرز قالبسازی گروه صنعتی 1400
خدمات cnc فرز و cnc تراش
پیمایش به بالا